خانه >> سلامت >> رژیم وتغذیه >> سبزی های سرشار از پرو تئین
. .

سبزی های سرشار از پرو تئین

سبزی های سرشار از پرو تئین , رژیم وتغذیه

 

نویسنده کتاب Daily Greens: 4-Days Cleanse، Shauna Martin، چندین سال است که از رژیم غذایی گیاهی بهره می‌برد. وی معتقد است این رژیم غذایی به وی کمک کرده تا پس از ابتلا به سرطان سینه، تجدیدقوا کند.

وی می‌گوید: «اغلب اطرافیانم از من می‌پرسند به عنوان پروتئین چه چیزی مصرف می‌کنم. من همیشه توضیح می‌دهم که هر روز یک لیوان آب سبزیجات می‌نوشم که حاوی یکی از سه سبزی سرشار از پروتئین یعنی اسفناج، کلم برگ و کلم بروکلی است».
در ادامه ۵ سبزی سرشار از پروتئین را معرفی کرده و میزان پروتئین موجود در آن‌ها را توضیح داده‌ایم.

اسفناج: هر خوشه اسفناج حدود ۹ گرم پروتئین دارد
نخودفرنگی: هر فنجان نخودفرنگی ۸ گرم پروتئین دارد
کلم بروکسل یا کلم دلمه‌ای: هر فنجان از این کلم حدود ۳ گرم پروتئین دارد
کلم برگ: هر فنجان کلم برگ حدود ۲ گرم پروتئین دارد
کلم بروکلی: هر فنجان کلم بروکلی خرد شده حدود ۲ گرم پروتئین دارد

loading...
کانال تلگرام آریاهوم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

*