خانه >> مجله موفقیت >> بازاریابی >> ۱۳ قانون فروش موفق
. .

۱۳ قانون فروش موفق

13 قانون فروش موفق , بازاریابی سیزده قانون فروش موفق

خریداران امروزی بسیار پیچیده هستند ،چون رقابت سخت تر است  وانتخاب های بیشتری وجود دارد و شما می توانید فقط با یک کلیک به انواع اطلاعات دسترسی پیدا کنید
فروشنده موفق برای مقابله با این تغییر باید از  ۱۳ قانون فروش حرفه ای پیروی کند:

۱- به افراد بفروشد:

به شرکت نفروشید ، به شخص بفروشید ، پس درباره ماهیت انسان ها مطالعه کنید تا بتوانید ارتباط بهتری با انواع افراد برقرار کنید

۲-درباره شخصیت خریدار بیشتر بدانید:

افراد را تشویق کنید درباره خودشان حرف بزنند . به حرف هایشان علاقه نشان دهید  ودنبال نقاط اشتراک باشید

 

۳- سوالات مناسب بپرسید:

بی وقفه در باره محصولات و خدمتتان صحبت نکنید از مشتریان بپرسید چه می خواهند و با توجه به راه حل ها و محصولاتتان به آن ها پاسخ دهید

۴-گوش دهید :

به دقت گوش دهید تا اطلاعاتی کشف کنید که  به فروش کمک می کند

۵- ویژگی ها را به مزایا ربط دهید :

شما محصول را نمی فروشید ، بلکه مزایای آن را  می فروشید . مشتری همیشه می خواهد بداند « چه نفعی برایش دارد؟»

 

۶- نتایج را بفروشید :

به مشتریان بگویید محصول یا خدمتتان چه نفعی برایشان دارد . نتایج را بفروشید نه محصول را.

13 قانون فروش موفق , بازاریابی
۷-  به منطق تکیه نکنید:

بسیاری از افراد بر مبنای احساسات خرید می کنند ، نه منطق

۸-  در استفاده از دانش محصول ، گزینشی عمل کنید:

دانشتان را بذل وبخشش نکنید . خریدار را خسته نکنید. فقط به افرادی بفروشید که علاقه نشان می می دهند

۹-    نکات منحصر به فرد فروشتان را مشخص کنید:

نکات منحصر به فرد فروش مخصوصا در سه حوزه « محصول یا خدمت ، شرکت وخود » را به خوبی بلد باشید و آن ها را برای خریداران احتمالی توضیح دهید

۱۰-    نگویید « قیمت اینقدر است» :

بیشتر بر ارزش تمرکز کنید ، نه  هزینه ، اما صحبت درباره قیمت را هم فراموش نکنید.

13 قانون فروش موفق , بازاریابی
۱۱-    بودجه خریدار را بپرسید:

قبل از اعلام قیمت محدوده بودجه خریدار را مشخص کنید. ناتوانی در شناخت شرایط خریدار منجر به شوک قیمتی و ازد ست دادن فروش می شود

۱۲-    فقط حرف نزنید نشان دهید:

اجازه دهید خریدار محصول را لمس کند ، ببیند وتجربه کند. بر مزایا . راه حل ها تمرکز کنید ، نه فقط بر آنچه می فروشید

۱۳-    رقبا را زیر سوال نبرید:

هرگز رقبا را نقد یا تمسخر نکنید. خریدار نباید فکر کند  از رقبا و محصولاتشان می ترسید

loading...
کانال تلگرام آریاهوم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفده =

*